Selasa, 7 Julai 2009

KERANA BABI...MAHFUZ SANGGUP KELUAR PAS.

Rakyat Malaysia: KERANA BABI...Susulan semalam

BUKTI KERATAN AKHBAR, MAHFUZ SANGGUP KELUAR PAS


Hari ni sebelum tulis entri lain, saya nak ucapkan syabas dan terima kasih kepada Megat Pisau (blog Pisau.Net) dan saudara Hambali (blog Rakyat Malaysia)kerana tidak meragui entri saya "Mahfuz Sanggup Keluar Pas" dan mereka pastekan di blog masing-masing.

Pagi tadi, selepas berhubung emel dengan rakan saya dari Terengganu tu, maka dia dengan susah payah pinjam kamera digital kawan untuk snap laporan asal dari paper Cina tersebut. inilah gambar yang membuktikan memang Mahfuz bercakap seperti yang saya tampalkan pada blog ini.

Menurut rakan saya itu, tulisan bold besar tu bermaksud, MAHFUZ:SAYA BERUNDUR DARI PAS. , manakala tulisan kecil sikit kat tepi tu pula ialah Jika Kedah Sekat Cina Makan Babi.

Memang sah, tak ada tipu-tipu lagi. semoga tercapai maksud kenyataannya itu dan semoga orang lain mencari erti dan tujuan di sebalik kenyataan tersebut.

JANGAN PREJUDIS, SEGALA YANG TERJADI ITU ADA HIKMAH DI SEBALIKNYA. wasalam.

Komen:-

No komen!

5 ulasan:

  1. lihatlah betapa besarnya peranan babi dalam hidup pemakan-pemakan babi sehingga dapat mengharu birukan satu parti politik..

    BalasPadam
  2. Mahfud dan biasa pergi kenduri DAP, tak tengok ke masa DAP buat majlis meeraikan kemenagan PR, 5 ekor babi dihidangkan.......

    BalasPadam
  3. xan!
    Yang peliknya, hak tak makan babi tu yang lebih camca dari bubur!

    Yang Gambi!
    Cukupkah 5 ekor? Kah kah kah!

    BalasPadam
  4. Betul ka Ekeng? Maknanya Mahfuz sanggup keluar Pas kalau Cina tak disekat dari makan babi? Kalau itu yang dicakapkan oleh Mahfuz Al Mahfiz ni, kata kat dia, awat tak tunggu sampai pokok nyior keluar daun macam pokok pisang baru nak keluaq Pas? Ada ka sapa-sapa sekat Cina makan babi? Dok muhong macam tu sajalah..

    BalasPadam

Tulisan cerminan diri. Kalau tulisan baik, diri pun baik. Kalau tulisan bagus, diri pun bagus.
Terima kasih atas kesudian membuat ulasan. Kalau ada kelapangan, berkunjunglah lagi ke blok saya.