Selasa, 18 Ogos 2009

Kenal kot sapa-sapa dalam gambar ni?

Jom kita pakat-pakat tenguk kot-kot ada yang kenal sapa-sapa dalam gambar di atas? Wajah-wajah dalam gambar tersebut adalah para pejuang yang mewakili penduduk-penduduk dalam kawasan Parlimen Padang Serai.

Mereka bergambar di Pusat Khidmat Parlimen Padang Serai selepas mengadakan sidang media bagi menuntut pembebasan Gobalakrisnan dan mendakwa bahawa "penahanan ke atas Gobalakrishnan dan apa yang di laporkan oleh TV3 dan media pro kerajaan adalah tidak benar mengenai apa yang berlaku."

Cuma manusia yang Ekeng bulatkan, nampak warna kulitnya kelabu macam sawo matang, bukan warna hitam berkilat macam keriang dot. Tah la kot mata Ekeng ni kelabu asap, dah tak ketahuan orang. Kalaulah mereka tu Melayu... kesian jadi Melayu macam tu.... Mereka turut sama bantah penahanan Gobalakrishnan oleh polis kelmarin.

Wakil mereka Mr Ravi (macam nama crook dalam filem Tamil) juga berkata "Gobalakrishnan juga telah di kasari dan mengalami kecederaan yang serius. Kecederaan yang dialami seperti bengkak di bahagian dada dan lebam di bahagian rusuk. Selain itu juga hasil daripada imbasan X-ray menunjukkan terdapat keretakan tulang di bahagian tangan. Dada Gobalakrishnan turut terdapat kesan lebam." Nak tau lebih, baca tang ni!

Ayoyo tuan Ravi! Mana tv tuan ada tenguk itu macam punya cerita? India punya atau Tamil Elam punya tv? Atau Tuan Ravi kasi kalih itu peti tv ka? Jadi tuan Ravi punya mata sudah terbalik. Jadi itu polis kasi pukul sama itu Gobalakrishnan? Ayoo yooo kesian sama itu Gobalakrishnan.

4 ulasan:

  1. salam saudara ekeng

    kalau mata dajal tu sebelah maka macam tulah pemandangan mereka nampak satu aje iaitu keburukan orang atau jalan penipuan macam mereka yang di atas...

    si gobala yang tampar polis dia pulak yang cedera

    gila punya cerita dia orang ni


    salam

    BalasPadam
  2. Tak tahulah jika mereka ini Melayu atau ada sedikit campuran setia dengan khianat..masih berani tunjuk muka kata setuju Gobala dikasari padahal seorang polis Melayu ditampar sehingga tercabut topeng muka. Hampir menitik air mata melihat bangsa sendiri, pribumi negara ini ditampar ketika menjalankan tugas. Bangsat!

    BalasPadam
  3. Salam Ziarah,

    GoBALA buat Provokasi hempa pembangang @ Pembangkang tak ambil kira amaran demi amaran telah diberi oleh pihak polis supaya Go-BALA ni hentikan provokasi tu tapi di buat juga memang layaklah dia kena macam tu sepak juboq pun aku sokong ........Sokong Pihak Polis

    BalasPadam
  4. Kita tak boleh salahkan mereka, kerana mereka adalah PENYOKONG kepada PEMBANGKANG!

    Mereka tak salah, yang salah ialah orang yang TAK BETUL(sila beri definasi tersendiri)

    BalasPadam

Tulisan cerminan diri. Kalau tulisan baik, diri pun baik. Kalau tulisan bagus, diri pun bagus.
Terima kasih atas kesudian membuat ulasan. Kalau ada kelapangan, berkunjunglah lagi ke blok saya.